Restriktivní systémy měření rychlosti
Systémy měření rychlosti pro přímé pokutování
U nás se k problémům měst a obcí s překračováním nejvyšší dovolené rychlosti snažíme přistupovat maximálně komplexně a řešit je v širších dopravně inženýrských souvislostech. Naším cílem je zhodnotit, zda instalace restriktivního měření je skutečně správným, efektivním a ekonomickým řešením, nebo zda existují i jiné možnosti dopravně inženýrských opatření, které jsou schopny problém úspěšně řešit.
Velmi dobrým prostředkem, který Vám pomůže problém překračování rychlosti kvantifikovat, je zpracování statistiky dopravního provozu. Tuto provádíme formou a prostředky, které nikterak neovlivňují běžné chování řidičů. Výstupní data jsou zpracována do maximálně přehledné a srozumitelné formy a mají širší využitelnost.
Pokud dojdeme k závěru, že restriktivní měření rychlosti je skutečně tím správným řešením pro danou lokalitu, navrhneme řešení, které může využít obecně známých technologií. Optimální řešením jsou často i kombinace více systémů.
Naše návrhy mají vysokou úspěšnost při projednání na policii.
S bližšími informacemi a postupy Vás rádi seznámíme při osobním jednání.
Ing. Hynek Vančura
Restriktivní systémy měření rychlosti
mobil: +420 601 525 721
e-mail: vancura@empemont.cz
Technologie měření rychlosti
Měření okamžité rychlosti
Měření okamžité rychlosti do 100 m pomocí neinvazivního radarového senzoru. Vhodné jako bodová ochrana komunikace, jako třeba škol, sportovišť, přechodů pro chodce, nebo úzkých nepřehledných úseků. Unikátní fyzikální vlastnosti umožňují nezávislé měření vozidel v celé šíře komunikace, eliminaci zákrytů vozidel. Možné jsou různé druhy architektury včetně obousměrné konfigurace s jedním radarovým senzorem a měření rychlosti více vozidel současně bez ohledu na počet jízdních pruhů.
Měření úsekové rychlosti
Umístěné dopravní kamery na začátku a konci sledovaného úseku monitorují průjezdy vozidel, zaznamenávají jejich registrační značku (SPZ), přečtenou pomocí technologie optického čtení (OCR), a přesný čas průjezdu. Se znalostí minimální vzdálenosti mezi jednotlivými body pak lze vypočítat nejnižší možnou průměrnou rychlost vozidla v úseku stovek metrů až desítek kilometrů.
Kombinované měření rychlosti
Systém měření, který do určité míry kombinuje výhody obou výše zmíněných, obecně známých technologií měření. Tato technologie je tak mnohem vhodnější k umístění především do vjezdových lokalit měst a obcí. Dále může být lépe použita v centrech měst a obcí u kumulované občanské vybavenosti typu škola, školka, veřejné instituce, obchody atd.
Dokumenty ke stažení:
Potřebujete poradit s výběrem?
Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.
+420 720 182 606
Váš spolehlivý partner
Empemont s.r.o.