![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000634-c3710c3712/%C3%9Asekov%C3%A9%20m%C4%9B%C5%99en%C3%AD%20rychlosti%20%286%29.jpeg?ph=b13e458b55)
Restriktivní systémy měření rychlosti
Systémy měření rychlosti pro přímé pokutování
U nás se k problémům měst a obcí s překračováním nejvyšší dovolené rychlosti snažíme přistupovat maximálně komplexně a řešit je v širších dopravně inženýrských souvislostech. Naším cílem je zhodnotit, zda instalace restriktivního měření je skutečně správným, efektivním a ekonomickým řešením, nebo zda existují i jiné možnosti dopravně inženýrských opatření, které jsou schopny problém úspěšně řešit.
Velmi dobrým prostředkem, který Vám pomůže problém překračování rychlosti kvantifikovat, je zpracování statistiky dopravního provozu. Tuto provádíme formou a prostředky, které nikterak neovlivňují běžné chování řidičů. Výstupní data jsou zpracována do maximálně přehledné a srozumitelné formy a mají širší využitelnost.
Pokud dojdeme k závěru, že restriktivní měření rychlosti je skutečně tím správným řešením pro danou lokalitu, navrhneme řešení, které může využít obecně známých technologií. Optimální řešením jsou často i kombinace více systémů.
Naše návrhy mají vysokou úspěšnost při projednání na policii.
S bližšími informacemi a postupy Vás rádi seznámíme při osobním jednání.
![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000636-d68ced68d1/%C3%9Asekov%C3%A9%20m%C4%9B%C5%99en%C3%AD%20rychlosti%20%285%29.png?ph=b13e458b55)
![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000962-c85bec85c0/hva.png?ph=b13e458b55)
Ing. Hynek Vančura
Restriktivní systémy měření rychlosti
mobil: +420 601 525 721
e-mail: vancura@empemont.cz
Technologie měření rychlosti
Měření okamžité rychlosti
![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000640-9b5fa9b5fd/M%C4%9B%C5%99en%C3%AD%20ukam%C5%BEit%C3%A9%20rychlosti.png?ph=b13e458b55)
Měření okamžité rychlosti do 100 m pomocí neinvazivního radarového senzoru. Vhodné jako bodová ochrana komunikace, jako třeba škol, sportovišť, přechodů pro chodce, nebo úzkých nepřehledných úseků. Unikátní fyzikální vlastnosti umožňují nezávislé měření vozidel v celé šíře komunikace, eliminaci zákrytů vozidel. Možné jsou různé druhy architektury včetně obousměrné konfigurace s jedním radarovým senzorem a měření rychlosti více vozidel současně bez ohledu na počet jízdních pruhů.
Měření úsekové rychlosti
![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000641-b09deb09e1/M%C4%9B%C5%99en%C3%AD%20%C3%BAsekov%C3%A9%20rychlosti.png?ph=b13e458b55)
Umístěné dopravní kamery na začátku a konci sledovaného úseku monitorují průjezdy vozidel, zaznamenávají jejich registrační značku (SPZ), přečtenou pomocí technologie optického čtení (OCR), a přesný čas průjezdu. Se znalostí minimální vzdálenosti mezi jednotlivými body pak lze vypočítat nejnižší možnou průměrnou rychlost vozidla v úseku stovek metrů až desítek kilometrů.
Kombinované měření rychlosti
![](https://b13e458b55.clvaw-cdnwnd.com/48e1fd05a30f4e713eba26d695590b3e/200000638-97adc97adf/M%C4%9B%C5%99en%C3%AD%20kombinov%C3%A9%20rychlosti.png?ph=b13e458b55)
Systém měření, který do určité míry kombinuje výhody obou výše zmíněných, obecně známých technologií měření. Tato technologie je tak mnohem vhodnější k umístění především do vjezdových lokalit měst a obcí. Dále může být lépe použita v centrech měst a obcí u kumulované občanské vybavenosti typu škola, školka, veřejné instituce, obchody atd.
Dokumenty ke stažení:
Chcete se na něco zeptat?
Nenašli jste nějakou informaci?
Zeptejte se nás
+420 720 182 606
Váš spolehlivý partner
Empemont s.r.o.